14 kwietnia 2017

Szczęśliwego Nowego Roku 2560

Wszystkim czytelnikom naszego bloga

życzymy szczęśliwego nowego roku 2560!

     Songran rozpoczęty i wojny wodne też! Jedni nas polewają, kolejni smarują mydłem a inni talkiem. Jak się zapytałem co z tym talkiem to babka odpowiedziała, że jej rodzina jest w górach, już rozpoczęła świętowanie i piją. Hmm, chyba mi to tego talku nie wyjaśnia ;-) Najważniejsze, że wszyscy mają radochę.  

     Kaśka ćwiczy walkę wodną całkiem sprawnie z użyciem tradycyjnej miseczki

     Na basenie dzielnie walczyła z miejscowymi nygusami

     A skoro Nowy Rok i zdecydowanie związany z wodą to przychyliliśmy się do tradycji i rozpoczęliśmy świętowanie w basenie

PS Songran (tzn. Nowy Rok) trwa w Tajlandii 3 dni, a ponieważ 3 dzień wypada w sobotę to w tym roku trwa do poniedziałku włącznie. Czy jak przejdę na buddyzm w Polsce to w ramach równouprawnienia dostanę urlop na 3 (5 jak w tym roku) dniowy Nowy Rok?

4 komentarze:

  1. Bardzo mi sie podoba to swietowanie w basenie. Moglibysmy takie sylwestry robic. No i to 3-dniowe swietowanie wyjatkowo grackie. Jesli bedzie taka potrzeba, moge przejsc na buddyzm🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzeba jest zdecydowanie - 3 dni wolnego co kwiecień :-) Trzeba namówić więcej znajomych to może się uda ;-)

      Usuń
  2. Wyjasnilo sie to sypanie talkiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałem w necie, że to na wzór mnichów buddyjskich, którzy używają talku przy błogosławieństwach.

      Usuń